Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@ekoliva.pl. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu. 

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Alfa Warehouses Sp. z o.o., Tama Pędzichowska 5, 80-718 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.


Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: reklamacje@ekoliva.pl.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Jednak w przypadku towarów spożywczych, gdy termin ważności do spożycia lub przydatności do spożycia jest krótszy niż dwa lata, nasza odpowiedzialność wygasa z dniem upływu tego terminu. Jeżeli natomiast termin ten przekracza dwa lata, nasza odpowiedzialność ulega przedłużeniu do jego upływu.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie


OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
 
FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU