Produkty:

Jakie rodzaje oliwy z oliwek oferujecie?

Oferujemy szeroki wybór oliwy z oliwek najwyższej jakości, w tym oliwa Extra Virgin , oliwa Virgin, oliwy z pierwszego tłoczenia na zimno, a także oliwy smakowe i organiczne.

Co to jest oliwa z pierwszego tłoczenia na zimno?

Oznacza to, że oliwa została uzyskana w temperaturze nieprzekraczającej określonego limitu (zazwyczaj poniżej 27°C), co pomaga zachować jej naturalny smak, aromat i właściwości odżywcze. Większość wysokiej jakości oliw Extra Virgin jest tłoczona na zimno.

Czy wasze oliwy są organiczne?

Posiadamy w ofercie oliwy z certyfikatem ekologicznym (organicznym), pochodzące z upraw, w których nie stosuje się sztucznych nawozów i pestycydów.

Jak przechowywać oliwę z oliwek?

Oliwę z oliwek należy przechowywać w chłodnym, ciemnym miejscu, z dala od źródeł ciepła i światła. Należy unikać kontaktu z powietrzem, dlatego butelkę należy zawsze szczelnie zamykać.

Jaka jest data ważności waszych oliw?

Data ważności każdej butelki oliwy jest podana na etykiecie. Zazwyczaj jest to od 12 do 18 miesięcy od daty produkcji, jednak po otwarciu zaleca się spożyć oliwę w ciągu kilku miesięcy, aby zachować jej najlepszą jakość

Zamówienia i dostawa:

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej, dodając wybrane produkty do koszyka i postępując zgodnie z instrukcjami.

Jakie są dostępne formy płatności?

Akceptujemy różne formy płatności, w tym płatności online (przelewy bankowe, karty płatnicze), a w niektórych przypadkach również płatność przy odbiorze. Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności znajdziesz w sekcji "Płatności" na naszej stronie.

Jakie są dostępne formy wysyłki i ile kosztują?

Dostawy realizujemy za pośrednictwem:

  • Kurier DPD - koszt 15.99zł
  • Inpost Paczkomaty 24/7 - koszt 14.99zł
  • Kurier Inpost - koszt 14.99zł
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Dostawa jest zazwyczaj w kolejny dzień roboczy.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który umożliwi Ci śledzenie statusu Twojej paczki na stronie przewoźnika.

Zwroty i reklamacje:

Co zrobić, jeśli moje zamówienie dotarło uszkodzone?

W przypadku otrzymania uszkodzonego zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń, co ułatwi nam szybkie rozwiązanie problemu.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z naszym regulaminem, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny. Towar musi być w nie nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Szczegółowe informacje o procedurze zwrotu znajdziesz w sekcji "Zwroty i Reklamacje" na naszej stronie.

Na jaki adres mogę odesłać zwrot?

Zwrot należy odesłać kurierem na adres:

Alfa Warehouses Sp. z o.o.
Tama Pędzichowska 5, 80-718 Gdańsk

Z dopiskiem zwrot/reklamacja
Do zwrotu bardzo prosimy o dołączenie formularza zwrotu.

Jak reklamować produkt?

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: reklamacje@ekoliva.pl wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym oraz zdjęciami reklamowanego towaru.

Konto Klienta

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta klienta ułatwia śledzenie historii zamówień, zapisywanie adresów dostawy i korzystanie z ewentualnych rabatów dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak mogę założyć konto?

Aby założyć konto, wystarczy sie zalogować.

Zapomniałem hasła do mojego konta. Co zrobić?

Nasz sklep nie przechowuje haseł, nie ma konieczności ich odzyskiwania. Przy każdej próbie logowania wysyłane jest na maila jednorazowe hasło dostępowe.

Inne Pytania:

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie, wysyłając e-mail na adres info@ekoliva.pl lub telefonicznie pod numerem +48 573 199 164 w godzinach 9-16.

Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów?

Tak, regularnie oferujemy specjalne promocje i rabaty dla naszych stałych klientów. Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z naszymi ofertami.

Czy mogę zamówić oliwę na prezent?

Oczywiście! Możemy również przygotować specjalne opakowanie prezentowe na życzenie. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Wyślij nam e-mail, aby powiedzieć nam, co się dzieje, a ktoś z naszego zespołu obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia, jeśli go posiadasz..

Napisz do nas na adres info@ekoliva.pl